Van welke voorstelling wil je een evaluatieformulier invullen? * Wij wisten wat we van de voorstelling konden verwachten * ja nee De voorstelling Hoezeer hebben we genoten van de voorstelling *[helemaal niet][een beetje][nogal wat][veel][heel veel]de kinderen * de kinderen - [helemaal niet] de kinderen - [een beetje] de kinderen - [nogal wat] de kinderen - [veel] de kinderen - [heel veel] de leerkrachten * de leerkrachten - [helemaal niet] de leerkrachten - [een beetje] de leerkrachten - [nogal wat] de leerkrachten - [veel] de leerkrachten - [heel veel] Geef uw appreciatie over volgende onderdelen van de voorstelling: [slecht][matig][goed][zeer goed]inhoud inhoud - [slecht] inhoud - [matig] inhoud - [goed] inhoud - [zeer goed] muziek muziek - [slecht] muziek - [matig] muziek - [goed] muziek - [zeer goed] decor en licht decor en licht - [slecht] decor en licht - [matig] decor en licht - [goed] decor en licht - [zeer goed] taalgebruik taalgebruik - [slecht] taalgebruik - [matig] taalgebruik - [goed] taalgebruik - [zeer goed] lesmap lesmap - [slecht] lesmap - [matig] lesmap - [goed] lesmap - [zeer goed] Licht uw keuzes toe. De voorstelling was: spannend saai droevig ontroerend eng grappig moeilijk De voorstelling was geschikt voor de leeftijd van onze kinderen. [helemaal niet][eerder niet][eerder wel][helemaal wel]de voorstelling was geschikt voor de leeftijd van onze kinderen de voorstelling was geschikt voor de leeftijd van onze kinderen - [helemaal niet] de voorstelling was geschikt voor de leeftijd van onze kinderen - [eerder niet] de voorstelling was geschikt voor de leeftijd van onze kinderen - [eerder wel] de voorstelling was geschikt voor de leeftijd van onze kinderen - [helemaal wel] De kinderen hebben het verhaal verstaan De kinderen hebben het verhaal verstaan - [helemaal niet] De kinderen hebben het verhaal verstaan - [eerder niet] De kinderen hebben het verhaal verstaan - [eerder wel] De kinderen hebben het verhaal verstaan - [helemaal wel] In de voorstelling zat: [te weinig][genoeg][te veel]snelheid snelheid - [te weinig] snelheid - [genoeg] snelheid - [te veel] verstaanbaarheid verstaanbaarheid - [te weinig] verstaanbaarheid - [genoeg] verstaanbaarheid - [te veel] interactie interactie - [te weinig] interactie - [genoeg] interactie - [te veel] herkenbaarheid herkenbaarheid - [te weinig] herkenbaarheid - [genoeg] herkenbaarheid - [te veel] bruikbaarheid bruikbaarheid - [te weinig] bruikbaarheid - [genoeg] bruikbaarheid - [te veel] De lesmap Wij hebben de lesmap gebruikt in de klas * ja nee Wat vond je van de lesmap Noteer hier de reacties van uw leerlingen over de voorstelling, de lesmap, ... De bus was op tijd aan de school - Geen -te vroegop tijdte laat Heeft u nog andere opmerkingen? e-mail Leave this field blank